بارگزاری

درباره ما

قالیشویی معتمد به‌عنوان اولین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستبافت، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌هاست !

بیشتر بخوانید

اطلاعات تماس

تماس بگیرید

02166271007

ایمیل

info@motamedghali.ir

آدرس

بهترین و متعهد ترین قالیشویی در تهران

قالیشویی معتمد
قالیشویی معتمد با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از بهترین قالیشویی های تهران به شمار می آید که شست وشوی انواع فرش دستبافت نفیس ،فرش های ماشینی، خشک شویی مبلمان در این مجموعه با تضمین حفظ کیفیت انجام می‌گیرد.قالی شویی معتمد

50

سال از
تجربه

متخصص شستشوی فرش های دستبافت گل ابریشم و تمام ابریشم تابلو فرش و ریشه بافی و شیرازه

ما می توانیم بیش از آنچه شما انتظار دارید خلق کنیم

ما دارای کارخانه ای کاملا مجهز با دستگاه های مدرن و تمام اتوماتیک هستیم

موفق و معتبر

با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در خدمت مردم ایران همین الان با ما تماس بگیرید و تخفیف ویژه دریافت نمایید

مشاوره سریع

شرکت قالیشویی معتمدبا استفاده از ناوگان حمل و نقل پیشرفته خود، مجهز به سرویسهای مستقر در منطقه بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به شما همشهریان عزیز در سراسر تهران می باشد.

بیشتر بدانید

شستشوی فرشهای دستبافت همیشه یکی از دغدغه های مهم برای مشتریان محترم بوده و می باشد.قالیشویی معتمد با ارائه ی شستشوی تخصصی انواع فرشهای دستبافت با تثبیت رنگ بدون ایرادات احتمالی و تضمین شستشو یکی از بهترین قالیشویی ها در سطح تهران می باشد که فرشها را بدون واسطه توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک و استفاده از مواد نانو و بهترین مواد شوینده بهترین خدمات را برای فرشهای شما ارائه میدهد. در صورتی که سوالی در رابطه با خدمات شستشو و ترمیم فرش دارید با ما تماس بگیرید و یا پیام بفرستید. کارشناسان ما راهنماییتان می کنند. همراه قالیشویی معتمد باشید باشید.ما بهترین هارا برایتان فراهم می کنیم.

افزایش عمر فرش: شستشوی فرش تنها ظاهر فرش شما را زیبا نمی کند، بلکه بطور مؤثر طول عمر فرش شما را افزایش می دهد. خاک و کثیفی موجود در الیاف فرش در طول زمان باعث پوسیدگی و از بین رفتن بافت فرش می شود.قالی شویی معتمد



55789

تکمیل
سفارشات

10158

رضایت
مشتری

7874

مشتری
شاد

9987

تحویل
به موقع

تیم متخصص و باتجربه

به مشتریان خود مطمئن ترین سرویس ها را ارائه میدهیم

خط مشی

قالیشویی معتمدتهران عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران با بیش از ۵۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی در تهران.

با به روزترين دستگاه

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها می‌باشد.

معرفی خدمات

ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می شوید.

پشتیبانی

ما خود را متعهد به داشتن بالاترين استانداردهاي کيفي در ارائه خدمات به مشتريان مي دانيم.




قالیشویی معتمددر خدمت شما